Poštovné + Doprava

Zasilkovna – osobní odběr ve výdejním místě - bankovní převod – 79.- kč , dobírka + 39.- Kč
Dodací doba od obdržení platby na účet je 1 – 2 dny

  • můžete si vybrat z víc než 7300 výdejních míst po celé ČR.
  • jakmile Zásilkovně balíček předáme, přijde vám e-mail s číslem pro sledování zásilky online.
  • hned jak bude váš balíček na místě, Zásilkovna vám pošle SMS.
  • k vyzvednutí objednávky vám stačí heslo, které dostanete v SMS.
  • balíček bude pro vás uschován až 4 dny na výdejním místě.
  • zákaznická linka Zásilkovny je +420 216 216 516 ( Po-Pá 8:00 – 18:00 ).
  • Na Slovensko - osobní odběr ve výdejním místě - bankovní převod  5 euro , dobírka + 2 euro

Česká pošta – Balík do ruky –  bankovní převod – 115.- kč   

Dodací doba od obdržení platby na účet je 1 – 2 dny

  • objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a jejich služby obchodní balík do 24hod. od doby podání odesílatelem
  • v okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail, nebo SMS doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • kde se váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému České pošty
  • v případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a e-mail s informací o nezastihnutí na uvedené adrese
  • na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
  • v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. 

Česká pošta – Balík do ruky –  dobírka – 115 + 39 = 154.- kč
Dodací doba od obdržení objednávky je 1 – 2 dny

  • objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a jejich služby obchodní balík do 24hod. od doby podání odesílatelem
  • v okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail, nebo SMS doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • kde se váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému České pošty
  • v případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a e-mail s informací o nezastihnutí na uvedené adrese
  • na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
  • v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. 

Česká pošta – Balík na poštu - bankovní převod – 99.- kč
Dodací doba od obdržení platby na účet je 1 – 2 dny

  • zásilka Vám nebude doručena do práce či domů, ale na vybranou pobočku České pošty (můžete vybrat z 2700 pošt) do 24hod. od doby podání odesílatelem
  • o možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či e-mailem
  • pro zásilku si na poštu bez této výzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí
  • pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat doklad totožnosti a podací číslo zásilky nebo e-mailovou adresu či tel. číslo
  • v okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. 

Česká pošta – Balík na poštu – dobírka – 99 + 39 = 138.- kč
Dodací doba od obdržení objednávky je 1 – 2 dny

  • zásilka Vám nebude doručena do práce či domů, ale na vybranou pobočku České pošty (můžete vybrat z 2700 pošt) do 24hod. od doby podání odesílatelem
  • o možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či e-mailem
  • pro zásilku si na poštu bez této výzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí
  • pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat doklad totožnosti a podací číslo zásilky nebo e-mailovou adresu či tel. číslo
  • v okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. 

Česká pošta – Balíkovna - bankovní převod – 79.- kč
Dodací doba od obdržení platby na účet je 1 – 2 dny

  • zásilka Vám nebude doručena do práce či domů, ale na vybranou pobočku České pošty nebo na jiná výdejní místa do 24hod. od doby podání odesílatelem
  • o možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či e-mailem
  • pro zásilku si na poštu bez této výzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí
  • pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat doklad totožnosti a podací číslo zásilky nebo e-mailovou adresu či tel. číslo
  • v okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. 

Česká pošta – Balíkovna – dobírka – 79 + 39 = 118.- kč
Dodací doba od obdržení objednávky je 1 – 2 dny

  • zásilka Vám nebude doručena do práce či domů, ale na vybranou pobočku České pošty nebo na jiná výdejní místa do 24hod. od doby podání odesílatelem
  • o možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či e-mailem
  • pro zásilku si na poštu bez této výzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí
  • pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat doklad totožnosti a podací číslo zásilky nebo e-mailovou adresu či tel. číslo
  • v okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. 

GLS – Doručení na adresu  - bankovní převod – 89 .- kč
Dodací doba od obdržení platby na účet je 1 – 2 dny

  • den předem vám přijde e-mail a SMS s časem doručení.
  • pokud vám doba doručení nebude vyhovovat, můžete ho telefonicky nebo e-mailem změnit.
  • pohyb svého balíčku můžete sledovat na : https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek.html?match=
  •  Zákaznická linka GLS je +420 567 771 111

GLS – Doručení na adresu  - dobírka – 89 + 39 = 128.- kč
Dodací doba od obdržení platby na účet je 1 – 2 dny

  • den předem vám přijde e-mail a SMS s časem doručení.
  • pokud vám doba doručení nebude vyhovovat, můžete ho telefonicky nebo e-mailem změnit.
  • pohyb svého balíčku můžete sledovat na : https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek.html?match=
  •  Zákaznická linka GLS je +420 567 771 111

GLS – Parcel Shop - Osobní odběr ve výdejním místě - bankovní převod – 89 .- kč
Dodací doba od obdržení platby na účet je 1 – 2 dny

  • den předem vám přijde e-mail a SMS s časem doručení.
  • kurýr GLS doručí balíček na vybrané místo, kde na vás zásilka bude čekat - dobu vyzvednutí si vyberete sami.
  • pokud vám doba doručení nebude vyhovovat, můžete ho telefonicky nebo e-mailem změnit.
  • pohyb svého balíčku můžete sledovat na : https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek.html?match=
  •  Zákaznická linka GLS je +420 567 771 111

GLS – Parcel Shop - Osobní odběr ve výdejním místě -  dobírka – 89 + 39 = 128.- kč
Dodací doba od obdržení platby na účet je 1 – 2 dny

  • den předem vám přijde e-mail a SMS s časem doručení.
  • kurýr GLS doručí balíček na vybrané místo, kde na vás zásilka bude čekat - dobu vyzvednutí si vyberete sami.
  • pokud vám doba doručení nebude vyhovovat, můžete ho telefonicky nebo e-mailem změnit.
  • pohyb svého balíčku můžete sledovat na : https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek.html?match=
  •  Zákaznická linka GLS je +420 567 771 111

PPL – Parcel Private , Parcel Bussiness  - bankovní převod – 99 .- kč
Dodací doba od obdržení platby na účet je 1 – 2 dny

  • den předem vám přijde e-mail a SMS s časem doručení.
  • pokud vám doba doručení nebude vyhovovat, můžete ho telefonicky nebo e-mailem změnit.
  • někde PPL nabízí i večerní doručení (17–20 h). Jestli je tahle možnost dostupná i u vás, zobrazí se po vyplnění PSČ v objednávce.
  • pohyb svého balíčku můžete sledovat na www.ppl.cz. Zákaznická linka PPL je 840 775 775.

PPL – Parcel Private , Parcel Bussiness  - dobírka – 99 + 39 = 138.- kč
Dodací doba od obdržení platby na účet je 1 – 2 dny

  • den předem vám přijde e-mail a SMS s časem doručení.
  • pokud vám doba doručení nebude vyhovovat, můžete ho telefonicky nebo e-mailem změnit.
  • někde PPL nabízí i večerní doručení (17–20 h). Jestli je tahle možnost dostupná i u vás, zobrazí se po vyplnění PSČ v objednávce.
  • pohyb svého balíčku můžete sledovat na www.ppl.cz. Zákaznická linka PPL je 840 775 775.

PPL  Parcelshop – Osobní odběr ve výdejním místě  - bankovní převod – 99.- kč
Dodací doba od obdržení platby na účet je 1 – 2 dny

  • den předem vám přijde e-mail a SMS s časem doručení.
  • kurýr PPL doručí balíček na vybrané místo, kde na vás zásilka bude čekat - dobu vyzvednutí si vyberete sami.
  • pokud vám nebude vyhovovat, můžete ho telefonicky nebo e-mailem změnit.
  • někde PPL nabízí i večerní doručení (17–20 h). Jestli je tahle možnost dostupná i u vás, zobrazí se po vyplnění PSČ v objednávce.
  • pohyb svého balíčku můžete sledovat na www.ppl.cz. Zákaznická linka PPL je 840 775 775.

Osobní odběr balíčku na vybrané pobočce PPL Parcel Shop. Kurýr PPL doručí balíček na vybrané místo, kde na vás zásilka bude čekat - dobu vyzvednutí si vyberete sami.

PPL Parcelshop – Osobní odběr ve výdejním místě - dobírka – 99 + 39 = 138.- kč
Dodací doba od obdržení platby na účet je 1 – 2 dny

  • den předem vám přijde e-mail a SMS s časem doručení.
  • pokud vám nebude vyhovovat, můžete ho telefonicky nebo e-mailem změnit.
  • někde PPL nabízí i večerní doručení (17–20 h). Jestli je tahle možnost dostupná i u vás, zobrazí se po vyplnění PSČ v objednávce.
  • pohyb svého balíčku můžete sledovat na www.ppl.cz. Zákaznická linka PPL je 840 775 775.

Osobní odběr
Již předem zaplacené zboží (bankovním převodem) je možné si osobně vyzvednout  na adrese :
              CzechAge internetové obchody
              Albrechtická 218
              794 01  Krnov

Informace při přebírání zásilky
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinen vyčkat otevření zásilky.